6 de nov. 2013

Nanowrimo 3

Índex al Nanowrimo.

Ah, una cosa. He d'escriure el texto al meu ordinador i pujar-lo el vint-i-cinc. Pero serà l'única manera de tindre'l acabat lo més prompte possible com el segón per què el tercer i quart seràn poesíes i això encara costa molt més. Quan es fa una poesía -encara que siga una poesía "lliure" s'han de tindre moltes coses en compte com, per exemple:
que no haja rima
que no porte asonàncies
que el número de síl.labes, encara  que no siga el mateix, siga o tot par o tot impar
que els  versos no acaben con si  foren parejats
que no comencen per preposició a ser posible
que els acents caiguen al seu lloc
que les paraules no es repeteixen


I aixó en un poema de verso lliure, que si és un  poema dins de la mètrica, encara  és  més complicat. 

Bé, us deixe que m'esperen el Ricard, una casa per a netejar, estudiar diftongs i acentuació i dos mil paraules per a escriure ;)

Avui no sè si estarem el Ricard i jo a l'esglèsia  a les  sis  i mitja per què el Ricard està malalt encara però va fer els examens i va entregar els treballs a l'institut. Potser jo em quede una mica a arreplegar dibuixos i m'en vaja.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies!

Continguts relacionats

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...