4 de des. 2013

Una altra editorial

Com que estic aufegada amb els exàmens del Ricard, la feina, la casa, preparant als xiquets, no he pogut acabar el Nanowrimo encara que em deixen terminar-ho fora de temps i penjar-ho que era el que jo volía. 

I què va  ocòrrer? Que, mentrestant, com que vaig posar una part dels textos escrits, van enviar-me una altra carta de dues editorials més. Però la qüestió és que no puc reproduírla ni total ni parcialment. A veure com puc explicar-la. Sí que puc enviar-la si la voleu llegir.

Una dona que es diu Anna em conta que és  editora per a dues editorials de Madrid i em diu el nom. Es pot veure la informació per internet. A mí lo que no m'agrada és que treballen amb coedició, és a dir, que el primer llibre es paga la meitat la editorial i l'altra meitat l'autor i no estem per la tasca. Ja la segona i la tercera edició sí la paga la editora però els beneficis són molt pocs i no m'apanya la cosa. És clar que fan la distribució, paguen l'IBSN i tot alló però no.

Vaig dir que primer he d'acabar tot el que tinc i després ja veurem.

Parlem.

Besaetes i bon cap de setmana.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies!

Continguts relacionats

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...